人気ブログランキング | 話題のタグを見る

Take Me There / Westlife

Take Me There / Westlife



We used to drive all night in your father's car
Used to get lost in time
Where did it all go wrong?
We used to kiss all night stayin' up through the dawn
Used to get lost in time
Where did it all go wrong?
僕らは君のお父さんの車で
一晩中ドライブをしていた
時の迷子だった
どこでうまくいかなくなった?
夜明けまで夜通しキスをしていた
時の迷子だった
どこでうまくいかなくなった?

Standin' on the mountain
Can you hear me call?
Don't wanna lose it all tonight
Standin' on the edge
Baby, just you and I
Don't wanna say goodbye
Don't say goodbye
山々に立つ
着信は聞こえる?
今夜すべてを失いたくない
崖っぷちに立つ
君と僕だけさ
さよならを言いたくない
さよならを言わないで

So, one last time
Will you hold my hand?
There's a happy place
Won't you take me there?
I know this love
In a heart somewhere
If you know the way
Won't you take me there?
If you know the way
Won't you take me there?
だから最後に
手を取ってくれる?
幸せな場所がある
そこへ連れて行ってくれる?
心のどこかで
この愛をわかってる
もし道を知っていたら
そこへ連れて行ってくれる?
もし道を知っていたら
そこへ連れて行ってくれる?

We used to dance all night in your favourite pop
Yeah, it was real good times
Where did it all go wrong?
We used to touch all night
Stayin' up till the dawn
Used to make love in the dark
Where did it all go wrong?
君の好きな歌で一晩中踊っていた
本当に良い時代だった
どこでうまくいかなくなった?
夜が明けるまで座りながら
一晩中いちゃついていた
暗闇で愛し合ったものさ
どこでうまくいかなくなった??

Standin' on the mountain
Can you hear me call?
Don't wanna lose it all tonight
Standin' on the edge
Baby, just you and I
Don't wanna say goodbye
Don't say goodbye
山々に立つ
着信は聞こえる?
今夜すべてを失いたくない
崖っぷちに立つ
君と僕だけさ
さよならを言いたくない
さよならを言わないで

So, one last time
Will you hold my hand?
There's a happy place
Won't you take me there?
I know this love
In a heart somewhere
If you know the way
Won't you take me there?
If you know the way
Won't you take me there?
だから最後に
手を取ってくれる?
幸せな場所がある
そこへ連れて行ってくれる?
心のどこかで
この愛をわかってる
もし道を知っていたら
そこへ連れて行ってくれる?
もし道を知っていたら
そこへ連れて行ってくれる?


by kilioandcrow | 2019-11-20 06:26 | Westlife | Comments(0)

洋楽の歌詞対訳、歌詞和訳を中心にマイペースで進めていきます


by キリオ