人気ブログランキング | 話題のタグを見る

Without You / Westlife

Without You / Westlife



I get a rush when you're there in the mornin'
Rollin' over, rubbin' your eyes
I see you in the dark, then the light starts to pour in
And I get the butterflies
朝、君がいると焦るよ
寝返りして 目をこすって
暗闇で君を見ると
光が差し込み始める
胸がざわめくよ

And I want, and I want
And I want, and I want you to know
僕が望むのは…
知って欲しいのは…

I want you to know
That you're my burning sun
My precious one
And I would die without you
I want you to know
That you're my shining light
My endless night
And I would die without you
知って欲しい
君は僕の燃える太陽
一番大切なんだ
知って欲しい
君は僕の輝く光
僕の終わりのない夜
私の終わりなき夜
君がいないと死んでしまう

I can get in trouble with myself, lose focus
Caught up in the static somewhere
I can overcomplicate a simple little moment
But you know how to clear the air
自分自身トラブって
見失う事がある
どこかで静電気に引っ掛かり
単純な事も複雑にするけど
君は解決策を知ってるんだ

And I want, and I want
And I want, and I want you to know
僕が望むのは…
知って欲しいのは…

I want you to know
That you're my burning sun
My precious one
And I would die without you
I want you to know
That you're my shining light
My endless night
And I would die without you
知って欲しい
君は僕の燃える太陽
一番大切なんだ
知って欲しい
君は僕の輝く光
僕の終わりのない夜
私の終わりなき夜
君がいないと死んでしまう

You're all I want
You're all I need
You're everything
And I would die without you
You're all I want
You're all I need
You're everything
And I would die without you
知って欲しい
君は僕の燃える太陽
一番大切なんだ
知って欲しい
君は僕の輝く光
僕の終わりのない夜
私の終わりなき夜
君がいないと死んでしまう

I want you to know
That you're my burning sun
My precious one
And I would die without you
知って欲しい
君は僕の燃える太陽
一番大切なんだ
君がいないと死んでしまう

I want you to know
That you're my burning sun
My precious one
And I would die without you
I want you to know
That you're my shining light
My endless night
And I would die without you
知って欲しい
君は僕の燃える太陽
一番大切なんだ
知って欲しい
君は僕の輝く光
僕の終わりのない夜
私の終わりなき夜
君がいないと死んでしまう

You're all I want
You're all I need
You're everything
And I would die without you
You're all I want
You're all I need
You're everything
And I would die without you
知って欲しい
君は僕の燃える太陽
一番大切なんだ
知って欲しい
君は僕の輝く光
僕の終わりのない夜
私の終わりなき夜
君がいないと死んでしまう


by kilioandcrow | 2019-11-15 05:38 | Westlife | Comments(0)

洋楽の歌詞対訳、歌詞和訳を中心にマイペースで進めていきます


by キリオ