人気ブログランキング | 話題のタグを見る

Part Of Me / First Signal (Richard Marx Cover)

Part Of Me / First Signal (Richard Marx Cover)



Light
It falls from you and covers me
And I
I love you in ways no voice could speak
I never dreamed I’d have so much
But I’d burn it all just to warm you up
輝きは
君から降り注ぎ
僕を守る
僕は
話さなくても
愛を伝える方法がある
多才なんて
夢にも思わないけど
君を暖められるなら
すべてを焼き払える

You are the water that I drink
You are the song I’ll always sing
You turned my world of doubt into belief
And I will love you on your way
I will remember every day
And if you fall I’m never out of reach
Cause you’re a part of me
君は僕の飲み水
君はいつも歌う歌
君は疑心暗記から
僕の世界を変える
忘れる事はない
失敗しても
手をさしのべる
僕の一部だから

Live
May the wind carry you
And rise
High enough to see the truth
I will protect you when I can
Don’t be afraid just give me your hand
生きること
風が君を運んでくれる
真実を知る十分の高さ
出来る限り君を守る
怖がらないで
手を差し出せばいい

You are the water that I drink
You are the song I’ll always sing
You turned my world of doubt into belief
And I will love you on your way
I will remember every day
And if you fall I’m never out of reach
Cause you’re a part of me
君は僕の飲み水
君はいつも歌う歌
君は疑心暗記から
僕の世界を変える
忘れる事はない
失敗しても
手をさしのべる
僕の一部だから

As you go along
You won’t take a step alone
And should your faith be gone
I’ll believe for you
ひとりで進んでも
ひとりじゃ行かせない
意地は張らないで
君のために信じるよ

I love you more than the sea is deep
Just know (that) you can always count on me
海よりも深い愛
覚えていて
いつも頼りにして

You are the water that I drink
You are the song I’ll always sing
You turned my world of doubt into belief
And I will love you on your way
I will remember every day
And if you fall I’m never out of reach
Cause you’re a part of me
君は僕の飲み水
君はいつも歌う歌
君は疑心暗記から
僕の世界を変える
忘れる事はない
失敗しても
手をさしのべる
僕の一部だから




ハリーのソロプロジェクト「First Signal」
リチャードマークスのカバーもいいですね。

by kilioandcrow | 2022-06-06 05:12 | Harem Scarem | Comments(0)

洋楽の歌詞対訳、歌詞和訳を中心にマイペースで進めていきます


by キリオ