人気ブログランキング | 話題のタグを見る

Cross Me / Ed Sheeran feat. Chance The Rapper & PnB Rock

Cross Me / Ed Sheeran feat. Chance The Rapper & PnB Rock



[Intro: PnB Rock]
Anything she needs, she can call me
Don't worry 'bout her, that's my seed, yup, that's all me
Just know, if you cross her, then you cross me
Cross me, cross me, if you, if you, if you, if you
Anything she needs, she can call me
Don't worry 'bout her, that's my seed, yup, that's all me
Just know, if you cross her, then you cross me
Cross me, cross me, if you, if
彼女に何かあれば僕を呼んで
心配しないで 彼女は僕のもの
彼女を怒らせる事は僕を怒らせる事
もし君が怒らせたらね
彼女に何かあれば僕を呼んで
心配しないで 彼女は僕のもの
彼女を怒らせる事は僕を怒らせる事
もし君が怒らせたらね

[Verse 1: Ed Sheeran]
And she ain't messin' with no other man
And me and her have something different
I really need all you to understand
That nobody's comin' close
And I don't ever wanna run around
I spent my youth jumpin' in and out
You know I fuckin' love her now
Like nobody ever could
彼女は他の男と遊ばない
僕と彼女は少し特別で
本気で君を知りたいんだ
誰も近づけない
浮気しようと思わない
青春を全部注いだ
最高に愛してるってわかるだろ
誰も真似できないさ

[Refrain: Ed Sheeran]
And you know I stay trippin', am I crazy? Oh, no
I'm stickin' with my baby, for sure
Together, or solo
It doesn't matter where we are, oh no, no
So, if you hear about my lady, just know
That she ain't the one to play with, oh no
And I'll be standin' so close
So you know that, ayy
僕は狂ってるのかな?
勿論運命共同体さ
一緒でもひとりでも
どこにいようが関係ない
彼女の噂を聞いたら知っておいて
そんな事をする娘じゃない
僕の傍にいるって
理解しておいて

[Pre-Chorus: PnB Rock]
Anything she needs, she can call me
Don't worry 'bout her, that's my seed, yup, that's all me
Just know, if you cross her, then you cross me
Cross me, cross me, if you, if you, if you, if you
Anything she needs, she can call me
Don't worry 'bout her, that's my seed, yup, that's all me
Just know, if you cross her, then you cross me
Cross me, cross me, if you, if
彼女に何かあれば僕を呼んで
心配しないで 彼女は僕のもの
彼女を怒らせる事は僕を怒らせる事
もし君が怒らせたらね
彼女に何かあれば僕を呼んで
心配しないで 彼女は僕のもの
彼女を怒らせる事は僕を怒らせる事
もし君が怒らせたらね

[Chorus: Ed Sheeran, PnB Rock]
if you cross her, then you cross me
And nobody's comin' close, yeah
And I think that you should know that
If you cross her(Anything she needs, she can call me)
hen you cross me(Don't worry about her, that's my seed, yup,
So come on, and let it go
Oh, I think that you should know
もし君が怒らせたら
誰も近づけない
だから知っておいた方がいい
もし彼女を怒らせたら
僕を怒らせる事になる
だからほっておいてよ
僕達の事を知るべきだ

[Verse 2: Chance the Rapper]
That she ain't messin' with no other man
Now, what you not gon' do
Is stand there, 'cross from me, like you got kung-fu
Death stare, cross arm, runnin' your mouth like a faucet
But you don't know that my girl been doin' Cross Fit
Pew, kung pow, hit your ass with a cross kick
Pulling hair out, wear you out, you exhausted
Know she gonna slide anytime you bitches talk shit
Keep a lil' blade in her fuckin' lip gloss kit, ayy
No one say "Hi" to me without her
Better pay your respect to the queen
Better do that shit without a flirt
Gotta respect the HBIC
Couple of things that you need to know
If you still wanna be friends with me
彼女は僕以外とは遊ばない
君が出来いないように
突っ立ってるだけだろ
カンフーだって笑わせるな
殺気立って腕を組み
ぶつぶつ小言をいってる
彼女が鍛えてるの知らないだろ
プー カンプー
ケツを蹴り上げてやる
そして疲れ果てちゃうんだろ
君が愚痴っても彼女は聞き流すだけ
化粧ポーチに小さな刃物も入ってる
彼女がいなければ誰も挨拶しない
女王様には敬意を払うべきだ
浮気せずくだらないことをしろ
もっと彼女を敬い
もうちょい彼女を知るんだ
まだ僕と友達でいたいなら

[Pre-Chorus: PnB Rock]
Just know if you cross her, then you cross me
Cross me, cross me, if you, if you, if you, if you
彼女を怒らせる事は僕を怒らせる事
もし君が怒らせたらね

[Chorus: Ed Sheeran, PnB Rock]
if you cross her, then you cross me
And nobody's comin' close, yeah
And I think that you should know that
If you cross her(Anything she needs, she can call me)
hen you cross me(Don't worry about her, that's my seed, yup,
So come on, and let it go
Oh, I think that you should know
もし君が怒らせたら
誰も近づけない
だから知っておいた方がいい
もし彼女を怒らせたら
僕を怒らせる事になる
だからほっておいてよ
僕達の事を知るべきだ

[Refrain: Ed Sheeran]
And you know I stay trippin', am I crazy? Oh, no
I'm stickin' with my baby, for sure
Together, or solo
It doesn't matter where we are, oh no, no
So, if you hear about my lady, just know
That she ain't the one to play with, oh no
And I'll be standin' so close
So you know that, ayy
僕は狂ってるのかな?
勿論運命共同体さ
一緒でもひとりでも
どこにいようが関係ない
彼女の噂を聞いたら知っておいて
そんな事をする娘じゃない
僕の傍にいるって
理解しておいて

[Chorus: Ed Sheeran, PnB Rock]
if you cross her, then you cross me
And nobody's comin' close, yeah
And I think that you should know that
If you cross her(Anything she needs, she can call me)
hen you cross me(Don't worry about her, that's my seed, yup,
So come on, and let it go
Oh, I think that you should know
もし君が怒らせたら
誰も近づけない
だから知っておいた方がいい
もし彼女を怒らせたら
僕を怒らせる事になる
だからほっておいてよ
僕達の事を知るべきだ

[Outro: Ed Sheeran, PnB Rock]
if you cross her, then you cross me
And nobody's comin' close, yeah
And I think that you should know that
If you cross her(Anything she needs, she can call me)
hen you cross me(Don't worry about her, that's my seed, yup,
So come on, and let it go
Oh, I think that you should know
もし君が怒らせたら
誰も近づけない
だから知っておいた方がいい
もし彼女を怒らせたら
僕を怒らせる事になる
だからほっておいてよ
僕達の事を知るべきだ
by kilioandcrow | 2023-10-06 05:20 | Ed Sheeran | Comments(0)

洋楽の歌詞対訳、歌詞和訳を中心にマイペースで進めていきます


by キリオ