人気ブログランキング | 話題のタグを見る

If Everyone Cared / Nickelback

If Everyone Cared / Nickelback



From undemeath the trees,we watch the sky
Confusing stars for satellites
I never dreamed that you'd be mine.
But here we are,we're here tonight
木陰から空を眺める
星と衛星が混同している
君が僕のものになるとは
夢にも思わなかった
でも、僕らは今ここにいる

Singing Amen I,I'm alive.
Singing Amen I,I'm alive
アーメンを歌う 生に感謝を
アーメンを歌う 生に感謝を

If everyone cared and nobody cried,
If everyone loved and nobody lied,
If everyone shared and swallowed their pride,
We'd see the day,when nobody died.
And I'm shinging.
誰もが気遣い、誰も泣かなかったら
誰もが愛し、誰も嘘をつかなかったなら
誰もが分かち合い、プライドを飲み込んでいたなら
誰も死なない日が来る
僕は輝いている

Amen I,I'm alive.
Amen I,I'm alive
アーメンを歌う 生に感謝を
アーメンを歌う 生に感謝を

And in the air the fireflies
Our only light in paradise
We'll show the world they were wrong
And teach them all to sing along
そして空には蛍が
楽園で唯一の光
世界に過ちを知ってもらおう
そして皆に歌を教えよう

Singing Amen I,I'm alive.
Singing Amen I,I'm alive
アーメンを歌う 生に感謝を
アーメンを歌う 生に感謝を

If everyone cared and nobody cried,
If everyone loved and nobody lied,
If everyone shared and swallowed their pride,
We'd see the day,when nobody died.
誰もが気遣い、誰も泣かなかったら
誰もが愛し、誰も嘘をつかなかったなら
誰もが分かち合い、プライドを飲み込んでいたなら
誰も死なない日が来る
僕は輝いている

And as lie beneath the stars
We realized how small we are
If they could love like you and me
Imagine what the world could be
星空の下に横たわると
僕らがいかにちっぽけな存在かを思い知る
彼らが僕と君のように愛せたら
世界はどうなるのだろう

If everyone cared and nobody cried,
If everyone loved and nobody lied,
If everyone shared and swallowed their pride,
We'd see the day,when nobody died.
誰もが気遣い、誰も泣かなかったら
誰もが愛し、誰も嘘をつかなかったなら
誰もが分かち合い、プライドを飲み込んでいたなら
誰も死なない日が来る

We'd see the day, we'd see the day
when nobody died
We'd see the day, we'd see the day
when nobody died
We'd see the day, we'd see the day
いつかくる
誰も死なない日が来る
いつかくる
誰も死なない日が来る
いつかくる

by kilioandcrow | 2023-09-05 05:29 | Nickelback | Comments(0)

洋楽の歌詞対訳、歌詞和訳を中心にマイペースで進めていきます


by キリオ