人気ブログランキング | 話題のタグを見る

Quit Playing Games (With My Heart) / Backstreet Boys

Quit Playing Games (With My Heart) / Backstreet Boys



Even in my heart I see
You're not bein' true to me
Deep within my soul I feel
Nothing's like it used to be
心の中でさえ
君は誠実じゃない
魂の奥底で感じる
昔と違って何もない

Sometimes I wish I could turn back time
Impossible as it may seem
But I wish I could so bad, baby
Quit playin' games with my heart
時々時間を戻せたらと思う
不可能に見えるかも知れない
そうなったらいいんだけど
僕の心をもて遊ぶのはやめて

Quit playin' games with my heart
Before you tear us apart (my heart)
Quit playin' games with my heart
I should've known from the start
You know you got to stop (from my heart)
You're tearing us apart (my heart)
Quit playin' games with my heart
僕の心をもて遊ぶのはやめて
君が僕らを引き裂く前に
僕の心をもて遊ぶのはやめて
最初から気付くべきだった
潮時だって思ってるでしょ
君が僕らを引き裂く前に
僕の心をもて遊ぶのはやめて

I live my life the way
To keep you comin' back to me
Everything I do is for you
So what is it that you can't see
自分の人生を生きるよ
君が戻ってくるために
すべては君のため
どうしてわかってくれないの?

Sometimes I wish I could turn back time
Impossible as it may seem
But I wish I could so bad, baby
You better quit playin' games with my heart
時々時間を戻せたらと思う
不可能に見えるかも知れない
そうなったらいいんだけど
僕の心をもて遊ぶのはやめて

Quit playin' games with my heart
Before you tear us apart (my heart)
Quit playin' games with my heart
I should've known from the start
You know you got to stop (from my heart)
You're tearing us apart (my heart)
Quit playin' games
僕の心をもて遊ぶのはやめて
君が僕らを引き裂く前に
僕の心をもて遊ぶのはやめて
最初から気付くべきだった
潮時だって思ってるでしょ
君が僕らを引き裂く前に
僕の心をもて遊ぶのはやめて

Baby, baby the love that we had was so strong
Don't leave me hangin' here forever
Oh baby, baby this is not right
Let's stop this tonight
僕らの愛はとても強かった
生殺しで置き去りにしないで
こんなのよくない
今夜はもうやめよう

Baby, (oh) quit playin' games
Baby
心をもて遊ばないで

Sometimes I wish I could
Turn back time, impossible as it may seem
But I wish I could so bad, baby
Quit playin' games with my heart
時々時間を戻せたらと思う
不可能に見えるかも知れない
そうなったらいいんだけど
僕の心をもて遊ぶのはやめて

Quit playin' games with my heart
Before you tear us apart (my heart)
Quit playin' games with my heart
I should've known from the start
You know you got to stop (from my heart)
You're tearing us apart (my heart)
Quit playin' games with my heart
僕の心をもて遊ぶのはやめて
君が僕らを引き裂く前に
僕の心をもて遊ぶのはやめて
最初から気付くべきだった
潮時だって思ってるでしょ
君が僕らを引き裂く前に
僕の心をもて遊ぶのはやめて

Quit playin' games with my heart
Baby
僕の心をもて遊ぶのはやめて

Quit playin' games with my heart
With my heart
My heart
With my heart
僕の心をもて遊ぶのはやめて
心からの
心からのお願いさ




■拍手ボタンでやる気が!
対訳を気に入ったら、拍手ボタンを♪
モチベーションが違います!

■曲はひとつの物語
翻訳は訳した人の数だけあります。
まず曲がどんな物語なのかを探るため直訳します。
内容と離れている場合、前後の文章を参考にしたり、熟語にして別の表現を探します。

■なるべく主語は省略する
主語が「明白な場合」には、なるべく省略しています。
ただ、韻を綺麗に踏みたい時は、主語をそろえたりしています。
「しばしば」「多くの」など直訳的表現も基本的に避けています。

■精度は期待しないでね
他に素晴らしい和訳をされている方も沢山いらっしゃいます。
正確さを求めるなら、歌詞カード付きの日本版CDの購入がおすすめ!
by kilioandcrow | 2023-12-02 06:00 | Backstreet Boys | Comments(0)

洋楽の歌詞対訳、歌詞和訳を中心にマイペースで進めていきます


by キリオ